Płatności - Studio pielęgnacji dłoni, stóp, manicure, pedicure w Krakowie, kosmetyki, zdrowie i uroda



Warunki i gwarancja

Gwarancja

Cały nasz asortyment jest objęty gwarancją producenta. Koniecznie zachowaj więc paragon lub fakturę VAT, które są dowodem zakupu! Reklamowany towar należy niezwłocznie po zauważeniu wady przesłać na adres Studio Papaya, ul. Słowiańska 4 31-141Kraków wraz z dołączonym formularzem reklamacji. Produkt zostanie przez nas przekazany do rzeczoznawcy marki, a reklamacja rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

warunki i gwarancja
zwroty i wymiana

Zwroty i wymiana

Jeśli towar, który kupiłeś w naszym sklepie z jakiegoś powodu nie spełnia Twoich wymagań, możesz go wymienić na inny produkt lub zwrócić. Nie musisz podawać przyczyn - wystarczy wydrukować formularz zwrotu/wymiany i dołączyć dowód zakupu (FV lub paragon). Masz na to aż 10 dni od daty dokonania zakupu! Produkt oczywiście nie może nosić śladów użytkowania, w przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu. Towar możesz do nas przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!



Regulamin

Regulamin określa warunki i zakres sprzedaży produktów przez Studio Papaya w ramach sklepu internetowego, który znajduje się pod adresem www.studiopapaya.pl. 

I. Postanowienia ogólne 

1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu lub telefonu, w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy podmiotem składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym, a Studio Papaya, zwaną dalej Sklepem internetowym. 

2. Kupujący najpóźniej w chwili złożenia zamówienia jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. 

3. Ceny wszystkich produktów w Sklepie internetowym są cenami brutto i zawierają podatek VAT. 

4. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży. 

5. Wszystkie produkty w Sklepie internetowym są oryginalne i pełnowartościowe. 

6. Z uwagi na fakt, że niektórzy producenci nie zabezpieczają fabrycznie kartonów folią/celofanem, w celu uzyskania informacji, czy produkt będzie posiadał folię zabezpieczającą należy skontaktować się przed złożeniem zamówienia ze Sklepem internetowym, bądź udać się do tradycyjnej perfumerii i sprawdzić, czy produkt jest foliowany. (Dotyczy to w szczególności zestawów kosmetyków, miniatur, dezodorantów i sztyftów. 

II. Składanie zamówienia 

1. Wszystkie produkty przedstawione na stronie www.studiopapaya.pl, stanowią zaproszenie do składania ofert, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaży hurtowej. Zamówienie składane przez jednego Klienta na produkty w liczbie większej niż dziesięć sztuk zostanie zrealizowane na warunkach zaproponowanych przez Sklep internetowy. 

3. Kupujący składając zamówienie, przedstawia ofertę zawarcia umowy sprzedaży określonego produktu przedstawionego na stronie www.studiopapaya.pl. 

4. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sklep internetowy może odmówić realizacji zamówienia m.in., w przypadku gdy Kupujący łamie regulamin Sklepu internetowego, oferowane na stronie www.studiopapaya.pl produkty zostały wysprzedane, Kupujący nie podał danych niezbędnych do realizacji zamówienia lub podane przez niego dane są niepełne, wystąpił błąd systemu informatycznego, nastąpiła ingerencja osób trzecich, czy awaria systemu lub utrata danych. 

5. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Kupującego informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji (zmiana statusu zamówienia na realizowane). 

6. Zamówienia można składać w następujący sposób: - poprzez sklep internetowy dodając wybrany produkt do koszyka - poprzez telefon, dzwoniąc na numer : 509 554 395 (Pn – Pt: 10 - 19, Sb: 10 - 15) bądź poprzez e-mail: info@studiopapaya.pl

7. Składając zamówienie Kupujący zobowiązany jest podać poprawne dane w formularzu zamówienia, w tym pełną nazwę produktu, rodzaj (damskie, męskie), ilość, oraz dane adresowe. 

8. W celu weryfikacji zamówienia niezbędne jest podanie aktualnego numeru telefonu. 

III. Realizacja zamówienia 

1. Przyjęte zamówienie będzie dostarczone w czasie od jednego do trzech 1-3 dni roboczych (z pominięciem soboty-niedzieli) przez Pocztę Polską. Drogę przesyłki można sprawdzić na stronie zlokalizuj przesyłkę. Przesyłki są bezpiecznie zapakowane i ubezpieczone. 

2. Koszt wysyłki ponosi Kupujący. Koszty wysyłki wynosi 10zł - paczka ekonomiczna.

3. Możliwe są następujące formy płatności - Płatność przy odbiorze przesyłki - Płatność kartą kredytową - Wpłata na konto (87 1020 2430 0000 8102 0044 9710) do 7 dni od złożenia zamówienia. 

4. Kupujący wraz z zamówieniem otrzymuje fakturę/paragon;. 

IV. Reklamacje i zwroty 

1. Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku, gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia, bądź zawartość przesyłki jest uszkodzona nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. 

2. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 10 dni, od dnia otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia, Kupujący zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wraz z nim przesłania dostarczonych produktów, na adres Sklepu internetowego. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko w przypadku, gdy jego stan jest niezmieniony, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Produkt zabezpieczony przed zniszczeniem należy odesłać na adres: Studio Papaya, Plac Słowiański 4, 31-141 Kraków, wraz z otrzymaną fakturą/paragonem. Odsyłany produkt powinien być dobrze zabezpieczony w paczce, tak aby dotarł do Sklepu internetowego w stanie nienaruszonym. (Prosimy o nie odsyłanie towaru w kopertach foliowych, ponieważ nie zapewnia to odpowiedniego zabezpieczenia na czas transportu). Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Klientom będącym osobami fizycznymi. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy (osoby prawnej, działalności gospodarczej). Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na wskazane przez Kupującego konto. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. 

3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania produktu, o ile w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi o tym Sklep. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Jeśli w tym terminie Sklep nie ustosunkuje się do reklamacji, uważa się że uznał ją za uzasadnioną. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: info@studiopapaya.pl, lub pod numerem telefonu: 509 554 395 

V. Polityka prywatności

1. Dokonanie przez Użytkownika zakupu w sklepie studiopapaya.pl oraz rejestracja w sklepie wiążą się z wyrażeniem zgodny na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) których administratorem jest Studio Papaya z siedzibą w Krakowie 31-141, Plac Słowiański 4. Informacje te służą tylko i jedynie do celów realizacji zamówienia, w tym wystawienia dowodu sprzedaży (paragon lub faktura VAT) oraz wysyłki produktów. W związku z tym Studio Papaya ma prawo udostępniać zebrane dane swoim partnerom handlowym, jedynie mając na celu sprawną realizacje zamówienia. Każda osoba ma prawo wglądu do swoich danych oraz do ich poprawienia.